Stołówka

INFORMACJA O OBIADACH W MAJU 2025

S Z A N O W N I  R O D Z I C E

 Za obiady proszę zapłacić do 30 kwietnia

Gorąco prosimy o dokonywanie wpłat za obiady wydawane w Szkole Podstawowej nr 163 przy ul. Osieckie 28/32 w formie przelewowej w Banku Handlowym na nr konta:

78 1030 1508 0000 0005 5076 1076

Na przelewie należy podać:

Numer szkoły, nazwisko i imię dziecka, klasę, miesiąc za który dokonywana jest opłata np.:  „SP 163, Kowalski Jan, 1a, 5/2025, obiad”

Cena obiadu wynosi  – 8,00 zł

Obiady kosztują 136,00 zł – 17 dni

Obiady będą wydawane od 5 do 30 maja z przerwą  w dniach 13 – 15 maja (egzamin klasy 8)

 

W przypadku nieobecności dziecka posiłki można odwołać do godz. 9.00 pod numerem telefonu 512 792 477

 

Informujemy, że zostały dokonane zwroty  za odwołane obiady na Państwa konta według stanu na 16.04.2025 r.

J A D Ł O S P I S

25.04 PIĄTEK

Zupa zacierkowa 250 ml

Naleśniki z serem i polewą malinową 210 g

Sok owocowy  200 ml

Ciasteczka orkiszowe

*1,3,7,9

28.04 PONIEDZIAŁEK

Zupa ze słodkiej kapusty 250 ml

Ryż z grzybami mun 230 g

Kompot 200 ml

*1,9

29.04 WTOREK

Zupa ogórkowa 250 mi

Gulasz węgierski 90 g

Kopytka 200 g

Mizeria z ogórków ze śmietaną i koperkiem 70 g

Kompot 200 ml

*1,7,9

30.04 ŚRODA

Zupa grochowa 250 ml

Pierogi z kapustą i pieczarkami 200 g

Kompot 200  ml

*1,7,9

01.05 CZWARTEK

ŚWIĘTO PRACY

02.05 PIĄTEK

DZIEŃ WOLNY OD ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH


Jadłospis może ulec zmianie

* alergeny

Zgodnie z załącznikiem II rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)

INFORMACJE DOTYCZĄCE ALERGENÓW

Nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności (Dz. U UE L 304 z dnia 22 listopada 2011 r.)

WYKAZ SUBSTANCJI LUB PRODUKTÓW POWODUJĄCYCH ALERGIE LUB REAKCJE NIETOLERANCJI

  1. Zboża zawierające gluten (pszenica, jęczmień, owies, orkisz, kamut i ich odmiany hybrydowe)
  2. Skorupiaki i produkty pochodne
  3. Jaja i produkty pochodne
  4. Ryby i produkty pochodne
  5. Orzeszki ziemne i produkty pochodne
  6. Nasiona soi i produkty pochodne
  7. Mleko i produkty pochodne
  8. Orzechy produkty pochodne tj.: migdały, orzechy laskowe, orzechy włoskie, orzechy nerkowca, orzeszki pekan, orzechy brazylijskie, pistacje, orzechy makadamia
  9. Seler i produkty pochodne
  10. Gorczyca i produkty pochodne
  11. Nasiona sezamu i produkty pochodne
  12. Dwutlenek siarki i siarczyny w stężeniach powyżej 10 mg/kg lub 10 ml/litr
  13. Łubin i produkty pochodne
  14. Mięczaki i produkty pochodne

Na jadłospisach są zamieszczone numery alergenów (od  1 do 14)

 

Zasady posługiwania się kartą obiadową na stołówce szkolnej.

  1. Uczeń uczęszczający na stołówkę szkolną po opłaceniu obiadów otrzymuje kartę, która weryfikuje płatność i upoważnia go do wstępu na stołówkę.
  2. Elektroniczna karta obiadowa jest wydawana uczniowi bezpłatnie.
  3. W przypadku braku karty należy niezwłocznie poinformować o tym intendenta.
  4. W sytuacji zniszczenia lub zgubienia karty uczeń, po wpłacie 7,00 zł u kierownika stołówki otrzymuje kolejną kartę.
        W czasie oczekiwania na wyrobienie nowej karty obiadowej, uczeń może odebrać posiłek, pod warunkiem że ,opłata za wyżywienie jest uregulowana.
  5. Uczeń, po wejściu na stołówkę przykłada kartę do czytnika elektronicznego na, którym wyświetlany jest komunikat:
     – Obiad wydano (kolor zielony) – uczeń powinien wejść na stołówkę
     – Brak deklaracji posiłku (kolor czerwony) – obiad nieopłacony, w tej sytuacji uczeń  nie otrzyma posiłku do czasu uregulowania wpłaty.
  6. Karta jest własnością szkoły, uczeń kończąc naukę w szkole lub w momencie całkowitej rezygnacji z posiłków zobowiązany jest do jej zwrotu.
    Zwrócona karta nie może być zniszczona ( podpisana, pomazana, przedziurawiona, pęknięta, zabrudzona).